Kantoorhandel.be behoort tot één van de goedkoopste
totaalleveranciers in België en hanteert gunstige voorwaarden voor het leveren
van de door u gewenste kantoorartikelen en schoolgerief.
Levertijd van uw bestelling
Wij leveren over het algemeen binnen 24 uur uw
bestelling op ieder gewenst adres in Belgë . Mocht u een vraag hebben over uw
zending, dan kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice.
Verzendkosten
Om een zo
scherp mogelijke prijs voor alle artikelen te hanteren, vragen wij voor kleine
bestellingen een tussenkomst in de door ons gemaakte verzendkosten.
Zo heeft u
voor elk artikel een scherpe prijs en weet u zeker dat u voor geen enkel
artikel méér betaalt dan nodig is!
U kan uw
bestelling ook afhalen in onze winkel.
Wij nemen met u contact zodra uw bestelling klaar
staat ter afhaling.
Minimale bedrag
excl. BTW
Maximale bedrag
excl. BTW
Verzendkosten
€ 0,00
€ 249,99
€ 9,00
€ 250,00
n.v.t.
Franco levering
Uitgezonderd voor de berekening van de verzendkosten zijn alle artikelen welke
in de aanbieding zijn en artikelen waar u een speciale prijsafspraak heeft
laten vastleggen in onze systemen.
Bestelling vs. levering
Via onderstaand schema kunt u precies zien wanneer
uw bestelling zou moeten worden afgeleverd.
Besteld op |
Tijdstip Geleverd op
|
|
Maandag vóór 12:00 uur
|
Dinsdag
|
|
Dinsdag vóór 12:00 uur
|
Woensdag
|
|
|
|
|
Woensdag
vóór 12:00 uur
Donderdag
Donderdag
vóór 12:00 uur
Vrijdag
Vrijdag
vóór 12:00 uur
Maandag
Zaterdag
n.v.t. uur
Dinsdag
Zondag
n.v.t. uur
Dinsdag
Als uitzondering op bovenstaand schema gelden alle (officiële) feestdagen.
Retourbeleid
Indien u één of meerdere artikelen foutief heeft
besteld en deze wenst te retourneren, verzoeken wij u binnen 5 werkdagen
contact op te nemen via mail op info@kantoorhandel.be (voor particulieren is
deze termijn 14 dagen) .
Daar wij de hiermee gepaard gaande retourkosten niet in onze prijzen
verrekenen, zijn wij genoodzaakt deze kosten door te rekenen . Uiteraard dient
uw retourzending in de originele verpakking en conform de door ons verstrekte
instructies plaats te vinden.
Uitleg retourprocedure en bijbehorende kosten
Over het algemeen hebben wij eensluidende afspraken
met onze toeleverancier(s) inzake retourzendingen. Om u een indicatie te geven
van de mogelijke kosten, hebben wij de retourprocedure hieronder omschreven.
·
Het afhalen van de verkeerd bestelde artikelen
geschiedt via de koeriersdienst
·
De artikelen worden bij binnenkomst nagekeken
alvorens deze in het magazijn kunnen worden teruggeplaatst
·
Administratief dienen er diverse handelingen te
worden gedaan om aan ons een creditnota te maken
U begrijpt dat bovengenoemde handelingen kosten met zich meebrengt welke wij
uitsluitend doorberekenen aan diegene die hierop aanspraak maakt. In onze
uiterst lage prijsstelling worden deze kosten niet meegenomen waardoor wij u de
scherpste prijs online kunnen bieden.
Kosten per artikelregel
De kosten voor het retour sturen van artikelen bestaan uit de volgende
onderdelen:
·
Per artikelregel berekenen wij € 2,50 aan u door
·
Het afhalen per koeriersdienst bedraagt éénmalig €
8,95, wat volledig aan u wordt doorberekend
Wij hopen dat bovengenoemde uitleg duidelijk is en gaan er vanuit dat u liever
een lagere prijsstelling ziet dan een prijs waar dergelijke retourkosten reeds
in zijn verwerkt.
Per geval kijken wij of de huidige regels soepeler kunnen worden gehanteerd,
zodat wij u tegemoet komen waar dit mogelijk is.